Targi - wiele możliwości

Opóźniony samolot. Ty i Twój Klient możecie zyskać. Prawa pasażerów linii lotniczych

 pasaanger_rights_1

 

Zaprasza na seminarium

 

Opóźniony samolot. Ty i Twój Klient możecie zyskać.

Prawa pasażerów linii lotniczych


24 listopada 2016 r.  godz. 13.00 - 14.00, sala konferencyjna A


Problemy związane z  opóźnieniami samolotów czy odwołaniami rejsów dotyczą tysięcy klientów biur podróży w Polsce. Na seminarium uczestnicy poznają najważniejsze prawa pasażerów linii lotniczych, wynikające z ustawodawstwa UE.  Dowiedzą się jak rozmawiać z Klientami niewłaściwie obsłużonymi przez przewoźników.

 

Przykładowe pytania, na które udzielimy odpowiedzi:

  • Co doradzić Klientowi, który wykupił wycieczkę w Twoim biurze i kilka godzin czekał na opóźniony charter?
  • Jak zrekompensować biznesmenowi straty wynikłe ze spóźnienia na ważne rozmowy handlowe z powodu usterki samolotu?
  • Jaka jest rekompensata za nie wpuszczenie pasażera na pokład?
  • Czy linia lotnicza ma obowiązek zapewnić pasażerowi posiłek i nocleg w hotelu, jeśli samolot nie wystartował z powodu mgły?
  • Czy uderzenie ptaka w silnik samolotu lub strajk personelu latającego jest podstawą do ubiegania się o rekompensatę od przewoźnika?
  • Czy obyczaje godowe żółwi mogą powodować opóźnienia samolotu? Czy przysługuje za to  rekompensata?
  • Czy pasażerowie linii lotniczych znają swoje prawa? Jakie one są?

 Prowadzący: Marcin Maciejewski, Dyrektor Zarządzający Passenger Rights, sp. z o.o.,  www.opoznionysamolot.pl

 

Zapraszamy do udziału. Uczestnicy seminarium otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia z przepisów UE dotyczących praw pasażerów.

Passenger Rights sp. z o.o., www.opoznionysamolot.pl, to kancelaria adwokacka, która zajmuje się ochroną praw pasażerów linii lotniczych. Działa od dwóch lat. Do tej pory pomogła ponad dwóm tysiącom Klientów.

 

Mecenas Marcin Maciejewski, Dyrektor Zarządzający Passenger Rights sp. z o.o. jest cenionym ekspertem w dziedzinie ochrony praw pasażerów. Prywatnie jest pasjonatem lotnictwa i podróżnikiem. Wielokrotnie wypowiadał się w mediach jako ekspert  w sprawach związanych z  nieregularnościami w lotnictwie cywilnym, m in. w Pulsie Biznesu, Dzienniku Gazecie Prawnej, Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Polsce The Times, Radiu Zet, Polskim Radiu, TVP Polonia czy też TVN Biznes i Świat.

 

UWAGA: We wszystkich wydarzeniach towarzyszących targom można uczestniczyć po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line  ttwarsaw.pl/rejestracja-online. Rejestracja on-line zwalnia z opłaty za bilet wstępu na targi.

 

 

Przejdź do

Informacje praktyczne

 


 


PATRONAT HONOROWY

Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki
Krzysztof Jurgiel, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego


PATRONAT

Marek Olszewski, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej
Paweł Niewiadomski, Prezes Polskiej Izby Turystyki


Partnerzy i Patroni – Zobacz wyszystkich
  • WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA:
  • PIT
  • POT
  • WOT
  • PATRONAT PRASY BRANŻOWEJ:
  • wiadomosci_turystyczne
  • PARTNER BRANŻOWY:
  • rynek turystyczny