O targach

O targach

Targi TT Warsaw

to jedno z najważniejszych w Polsce wydarzeń, przeznaczonych na zawieranie kontaktów biznesowych pomiędzy międzynarodową, a polską branżą turystyczną. Charakterystyczną cechą Targów TT Warsaw jest możliwość dotarcia w jednym miejscu zarówno do odbiorców branżowych,  jak i klientów indywidualnych, a także promocja Polski na arenie międzynarodowej.

Odbiorcy branżowi

mają wyjątkową okazję  do tego, aby spotkać się i porozmawiać w międzynarodowym środowisku turystycznym oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe z przedstawicielami branży turystycznej z zagranicy,  polskimi touroperatorami, agentami, czy przedstawicielami bazy noclegowej. Na TT Warsaw prowadzi się owocne dyskusje, w trakcie których dochodzi do wymiany doświadczeń, wiedzy a przede wszystkim - do konfrontacji ofert, których celem jest zawarcie nowych kontraktów i umów dotyczących współpracy z firmami z całego świata. Dlatego pierwszy dzień targów (23 listopada) został przeznaczony wyłącznie dla branży i na spotkania biznesowe.

Odbiorcy indywidualni

mogą znaleźć wiele inspiracji na udany urlop - Targi TT Warsaw to również promocja miejsc, ofert i atrakcji turystycznych z różnych stron świata (wyjazdy zimowe, jesienne, świąteczne, sylwestrowe). Ponadto targi są doskonałą okazją do poznania tradycji i kultury ponad 50 krajów. Na TT Warsaw można posłuchać narodowej muzyki, zobaczyć regionalne tańce i skosztować tradycyjne narodowe potrawy.

Drugi i trzeci dzień targów (24, 25 listopada) przeznaczony jest dla wszystkich zwiedzających.

 

Informacje praktyczne

 


 


PATRONAT HONOROWY

Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki
Krzysztof Jurgiel, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego


PATRONAT

Marek Olszewski, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej
Paweł Niewiadomski, Prezes Polskiej Izby Turystyki


Partnerzy i Patroni – Zobacz wyszystkich
  • WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA:
  • PIT
  • POT
  • WOT
  • PATRONAT PRASY BRANŻOWEJ:
  • wiadomosci_turystyczne
  • PARTNER BRANŻOWY:
  • rynek turystyczny