O targach

Tematyka

Produkty i oferty, które można znaleźć na targach są prezentowane bezpośrednio przez:

  • oferentów usług turystycznych z różnych stron świata, w tym z Polski - baza noclegowa, przewoźnicy, baza turystyczna (ośrodki narciarskie, aquaparki, parki tematyczne, inne atrakcje turystyczne)
  • polskich i zagranicznych touroperatorów
  • narodowe i regionalne organizacje turystyczne
  • powiaty, miasta, województwa i gminy
  • turystyczne portale rezerwacyjne
  • towarzystwa ubezpieczeniowe,
  • oferentów sieci i programów komputerowych dla hoteli i biur podróży
  • izby i stowarzyszenia branży turystycznej
  • wydawnictwa turystyczne

Rynek turystyczny w Polsce  stale zmienia się i poszerza o kolejne obszary.  Nowe Technologie wchodzą z impetem w świat turystyki. Bardzo prężnie rozwija się baza konferencyjno-kongresowa. Co roku w naszym kraju odbywa się wiele tysięcy spotkań branżowych oraz lokalnych i międzynarodowych imprez typu MICE. Polska jest coraz częściej wybieranym kierunkiem turystyki biznesowej. Rozwija się również krajowy rynek spotkań. Poza nowymi hotelami, powstają wielofunkcyjne hale i centra konferencyjno - wystawiennicze, posiadające nowoczesne zaplecza oraz wysokokwalifikowaną kadrę.

Targi TT Warsaw również odświeżyły swoją ofertę, do której dodały trzy nowe sektory:

  • sektor dedykowany obiektom konferencyjnym.
  • sektor dla ośrodków SPA, uzdrowisk, klinik, sanatoriów oraz firm organizujących w Polsce pobyty zdrowotne.
  • sektor poświęcony nowym technologiom w turystyce.

Informacje praktyczne

 


 


PATRONAT HONOROWY

Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki
Krzysztof Jurgiel, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego


PATRONAT

Marek Olszewski, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej
Paweł Niewiadomski, Prezes Polskiej Izby Turystyki


Partnerzy i Patroni – Zobacz wyszystkich
  • WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA:
  • PIT
  • POT
  • WOT
  • PATRONAT PRASY BRANŻOWEJ:
  • wiadomosci_turystyczne
  • PARTNER BRANŻOWY:
  • rynek turystyczny